✓ Belgium - Free Shipping over € 100
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

 

Eenvoudig bestellen & verzenden

Winkelen bij Kevin’s Men’s Wear kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Binnen de 5 werkdagen leveren wij uw bestelling op het gewenste adres. U kan uw bestelling ook bij ons in de winkel komen ophalen.

Onze pakketjes worden verstuurd met Bpost. U ontvangt van Bpost een mail met de tracking van uw pakketje. Ben u helaas niet thuis op het moment dat Bpost het pakketje komt afleveren, dan zal hij een berichtje achterlaten in uw brievenbus waar u het pakketje kan gaan ophalen.

De verzendkosten zijn voor rekening van Kevin’s Men’s Wear van zodra u voor een bedrag van minimum 100€ bestelt, voor levering in België. Indien u voor een bedrag minder dan 100€ bestelt, dan rekenen we hiervoor verzendkosten aan.

 

 

Een artikel retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 kalenderdagen de tijd om de artikelen te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Onderkleding wordt om hygiënische redenen niet retour genomen. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast.

 

Retourzendingen zijn voor risico en rekening van de koper. Kevin’s Men’s Wear is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of kwijt spelen van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij Bpost naar het verzendbewijs en bewaar deze goed. 

 

Indien u een artikel wilt retourneren kan dit op 2 manieren:

 

  1. Retourneren via Bpost;

Indien u een artikel via Bpost terug zendt, dan dient het artikel te worden verpakt in de originele verzenddoos en samen met het retourformulier. Dit retourformulier kan u downloaden op onze website. Hier laat u uw gegevens achter en stuurt dan het ganse pakketje terug naar volgend retouradres : Verheydenstraat 7, 1700 Dilbeek . De kosten voor retour zijn voor rekening van de klant

Een artikel ruilen?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.

 

  1. Retourneren in de winkel:

Woont of werkt u in de buurt van Dilbeek? Of brengt u graag een bezoekje aan onze winkel? Kies er dan makkelijkheidshalve voor uw bestelling in onze winkel te Dilbeek te retourneren. De retourtermijn betreft 14 dagen vanaf het moment van bezorging. Wij vragen u de leverbon mee te nemen en uw bestelling te vervoeren in de originele verpakking! Hier kan u kiezen om het artikel te ruilen of om het bedrag terug gestort te krijgen.

 

KLIK HIER OM HET RETOURDOCUMENT AF TE DRUKKEN

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »